Olen luonnonlapsi :) ja minussakin asuu pieni taiteilija. Luonnossa liikkuessa Ideoita syntyy ja savi on pääasiallinen materiaalini jota olen tehnyt jo 16-vuotiaasta.
Olen 40-vuotias lastenohjaaja askartelunohjaaja. Takana myös Luonto ympäristö sekä kuntoutusopintoja.
"Älä pelkää ottaa isoja harppauksia. Et voi ylittää kuilua kahdella pienellä hypyllä." -David Lloyd George
se tuttavani tero kamalasti pitää tästä sun taulustasi.. olisi valmis kuulemma ostamaankin, jos möisit..
VastaaPoista?
saga
uniikkikeramiikkaa
VastaaPoistaLAHJATAVAROITA TOIVEEN
JA MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN
kerro toiveesi
terveisin tekijä