Olen luonnonlapsi :) ja minussakin asuu pieni taiteilija. Luonnossa liikkuessa Ideoita syntyy ja savi on pääasiallinen materiaalini jota olen tehnyt jo 16-vuotiaasta.
Olen 40-vuotias lastenohjaaja askartelunohjaaja. Takana myös Luonto ympäristö sekä kuntoutusopintoja.
"Älä pelkää ottaa isoja harppauksia. Et voi ylittää kuilua kahdella pienellä hypyllä." -David Lloyd George
Hei!
VastaaPoistaJust se sivusto, jota ajattelin sinulle suosittaa. Näyttää ihan hienolta!
Mukavaa bloggausta!
keneltä sain kommentin --vanhempi työ tuo kasvavat idut
VastaaPoistamulta kommentti siis..
VastaaPoistakauniita syksypäiviä!