Olen luonnonlapsi :) ja minussakin asuu pieni taiteilija. Luonnossa liikkuessa Ideoita syntyy ja savi on pääasiallinen materiaalini jota olen tehnyt jo 16-vuotiaasta.
Olen 40-vuotias lastenohjaaja askartelunohjaaja. Takana myös Luonto ympäristö sekä kuntoutusopintoja.
"Älä pelkää ottaa isoja harppauksia. Et voi ylittää kuilua kahdella pienellä hypyllä." -David Lloyd George