torstai 2. kesäkuuta 2011

Rakupoltto kimpassa tänä kesänä 2011
Haluaisitko kimppaan ?

1 kommentti:

  1. moikka:)! käyhän kamutehtaalla, jossa kyselit tiloja. käy kurkkaamassa ja laittamassa vielä kuittaus kyselyyn:)

    sari:)

    VastaaPoista